Tisdagen

Idag står fysioterapi på schemat för oss, jag hoppas innerligt att Tindra inte är som senast vi var där, då blev det till nada, hon skrek och skrek och skrek, men hon var ju inte sig själv på hela den veckan heller så...

Tidigare har hon gillat fysion, så jag hoppas att nu när hon har blivit sitt gamla vanliga jag igen att hon är det idag också :) Annars måste vi se hur det blir, men det är tråkigt när man har en tid och det inte blir till något, men så är det med de små som hon senast sa :)

Annars ska vi nog inte dona på med så mycket, Tindra brukar bli trött efter fysio så det är lugna puckar sen!

Vi har en lite besvärlig tid idag, nämligen klockan 13, så vi får göra det bästa av situationen helt enkelt!

Hoppas ni får en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: malin

Hoppas det går bättre hos fysion i dag.



Jag fick ge Alma en supp i går kväll och i morse då hon sov oroligt men jag vet inte om det beror på sprutorna för hon var förkyld och hostig när hon vaknade.

2011-05-03 @ 11:39:38
URL: http://malinfaltz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0