Tisdag!

Jag har varit urdålig på att läsa bloggar de senaste dagarna, så jag har många bloggar som jag inte har läst sen typ torsdag/fredag :( Men kanske hinner jag ta igen mig sen ikväll!

Nu väntar jag på att Tindra ska vakna från sin powernapp, hennes mat är just klar, sen ska vi klä på oss ytterkläder och hoppa in i bilen och styra kosan mot Sandra och Alissa :) Ska bli skoj :)

Har att skriva om gårdagens fysio och sen Tindra bokpaket som hon fick igår riktigt på hennes 6 månaders dag :)

Men mer om det sen ikväll!

Ha en skön tisdag ni där ute :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ses snart! :)

Postat av: Linda - Mamma till Anton

hehe känner igen det där, jag hinner inte läsa bloggar...har så många jag vill följa men blir att jag går in väldigt sällan :/

2011-05-31 @ 14:03:31
URL: http://lillapindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0