En innedag!

Det är en lite trött/hängig/gnällig bebis som jag har hemma här idag,
natten var lugn och som den brukar vara.
Tom var upp en sväng och kollade om hon fått någon feber klockan 3, men det hade hon inte.

Halv 7 vaknade vi av att hon gnällde och då hade hon lite stegring 37,5.
En halv timme senare var det 37,7 och vi gav henne en supp och sen fick hon välling och somnade om i vår säng och sov i 1,5 timme till...

Så idag blir det att få henne att sova inne, få se hur det går, håller som bäst på att natta henne här inne i hennes säng och jag hoppas hon kommer till ro där nu en stund så hon får sova, hon är så trött att hon inte orkar hålla någon leksak i handen ens...

Min lilla älskling...

Kommentarer
Postat av: malin

Har ni börjat med välling? Alla jag tittat på står det 6 månader på =/



Hur har det gått, är hon pigg igen?

2011-05-06 @ 12:32:28
URL: http://malinfaltz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0