7. Tanken bakom mitt bloggnamn

Hmm, ja-a tanken bakom mitt bloggnamn...

I början bloggade jag anonymt under detta namn, jag satte ej ut bilder och sånt så folk skulle veta vem jag var när jag var så i början på graviditeten som jag var, men allt eftersom veckor och månader gick så blev jag mindre anonym!

Bloggnamnet kom ganska självklart sen när jag blev gravid och ville börja blogga om graviditeten så jag skulle minnas hur allting kändes och var.

Det var ju pyret som hade flyttat in i min mage och därav bloggnamnet...

Nu borde jag ju förstås byta eller ändra bloggnamnet, men det har liksom inte blivit av helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: teddy

Jag har också funderat på det där med bloggnamn.

Vill så gärna ändra mitt men det går ju inte tyvärr. Då får man nästan skapa en helt ny blogg och det vill jag inte.



Ja ush dessa sprutor.

Som tur var - så sa hon inte ett pipp denna gången och ingen feber heller.



Önskar er en fin dag i solen om ni har någon sådan :)

kram ifrån oss

2011-05-11 @ 08:24:12
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0