6. Djur

Vi har inget husdjur för tillfället, eller ända sedan jag flyttade hemifrån för snart exakt 8 år sedan så har jag inte haft något husdjur.

Har växt upp med katter som husdjur och jag minns när jag flyttade hemifrån så saknade jag en katt som sällskapsdjur, men det gick ganska snabbt om och har nu blivit en vana att vara utan!

Tom skulle jag aldrig få att ta en katt som husdjur, så jag har inte ens försökt övertala honom om den saken :P

En hund kan vi tänka oss, men inte än på länge, först familj och sen när barnet/barnen är äldre kanske vi skaffar en hund och inte ska vi ha någon liten hund, nej vi ska ha en stor hund och vi är redan överrens om vad vi ska ha om vi skaffar en :)

En hundras som denna ska vi ha :)


Bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0