5. Kläder

Hmm, undrar om det menas vad jag har på mig idag eller ej, men jag tar det lite som vad jag gillar och har på mig mest!

Nu när man är hemma nästan för jämnan så är det mjukiskläder som gäller största delen och så skönt det är :)
När man är ute i svängarna blir det leggins/jeans och någon topp/tröja till...
Nu skulle jag behöva förnya garderoben lite när jag inte får på mig värst mycket, men men, jag skulle också kunna bli strängare med mat och sånt och springa flera km i veckan så de sista kilon skulle gå bort, men jag kommer ändå inte ifrån att kroppen har ändrats efter en graviditet...

Så jag skulle behöva åka i väg på en shoppa jeans dag :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Härligt! :)



Ja, garderoben krypte ju en aning efter graviditeten.. :O

2011-05-09 @ 07:20:19
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0