Typiskt!

Är det inte så himla typiskt att man ska vakna upp med ont i halsen och snuva? Jag har ju börjat träna denna vecka och kommit igång och så blir man sjuk igen??? Var ju inte ens länge sen jag blev frisk heller från förra förkylningen! Nej nu blev jag inte på så bra humör, vill inte!

Men solen skiner där ute så en vagnpromenad kommer jag hur som helst att ta, det får bära eller brista, men det har vällt ner snö i två dagarna nu så!

Skulle behöva ta foto av bakgården när snön fasade från taket, det är inte klokt hur mycket snö det är där nu... hoho, är faktiskt förvånad om det hinner smälta före midsommar!

Nej nu kaffe och bok så kanske man blir på bättre humör!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du kan ju hör av de imoron då du vet hu e blir me zumban, tror ja far på bodytrim ti fitness om du int kommer na på måndan..

2011-03-12 @ 10:33:37
URL: http://malinsvardag.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0