Soffan + jag = sant

Jag är totalt däckad, helt slut, jag har nog aldrig legat på soffan en hel dag när jag varit förkyld, när jag gjorde det sist hade jag körtelfeber och det är ett par år sedan..  Så vete sjutton vad som felas mig nu...
Ont i musklerna, feber, snuva, halsont och ont i huvudet och helt kraftlös :(
Tur att Tom har varit hemma för idag skulle jag inte ha orkat hålla i Tindra!

Sen klockan sju i morse har jag legat på soffan med undantag för två timmar i sängen på eftermiddagen och läsa vill jag inte heller och inte äta! Nej hoho!

Återkommer när jag lämnar soffan!



Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Krya på dig vännen!

Kramar!

2011-03-13 @ 23:09:36
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0