Onsdag!

Tom har återgått till arbetet efter att ha varit hemma i två dagar och tur var det, för jag var helt utslagen, igår var det lite bättre. Febern är borta men ont i halsen har jag ännu, men det är mycket bättre än i går, så nog ska vi väl bli till folk här ännu :)

Tom är högst antagligen ledig på fredag också för då ska vi iväg på en liten tripp och vem vet kanske det blir en affär av allt, vi ska se, mera om det på fredagen i så fall :)

Annars händer inte så mycket, solen skiner och jag är ledsen över att inte kunna ta en ordentlig promenad, får nöja mig med en mini så att Tindra somnar sen! Men nog hinner jag promenera!

Nu ska jag sluta svamla, ni vet ju att jag lever ännu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0