Massa borde

Det finns en massa saker som jag borde ta tag i men som jag inte finner lust till eller orken...
Jag skulle verkligen behöva börja framkalla foton från Tindras första månader, det liksom händer inte, vet inte hur jag ska få tummen ur...
Men jag har tänkt jag skulle fota henne ännu lite så vi skulle få ett par förstorade foton sen, men det har liksom inte kommit rätt läge ännu, men jag ska ha fotat de fotona jag har tänkt före jag skickar efter några...

När jag sen har kommit så långt att jag har skickat iväg fotona så ska jag börja planera in en fotovägg här hemme för Tindra, ska bli skoj, vet var den ska vara och lite hur den ska se ut, så vad ska det inte ta sig ännu :)

Sen borde jag ju städa och plocka, men jag orkar inte idag, lider av huvudvärk som jag inte har haft på flera månader :( Har varit ute på en kort promenad och Tindra sover ännu i vagnen, få se hur länge...
Som jag sa att genast när jag hade skrivit att hon sovit hur många timmar som helst ute så jag fått väcka henne har hon nu då helt klart "bara" sovit 2,5 timmar ute sedan dess... men det är ju ändå hur bra som helst, så klaga gör jag ej :)

Nej om man skulle få något gjort nu då!

Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Varsågod! Alltid kul om man kan hjälpa/tipsa någon! :)



Ja vi får hoppas att det håller sig vid lite snuva..Den lilla feber han ahde har dock inte stigit, tvärtom så det är ju bra iaf! :)



Känner igen det där med alla borden/måsten! Ett mammasyndrom tror jag! :D



KRAM

2011-03-03 @ 12:39:45
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Känner igen det där med en massa man borde men inte orkar ta tag i. Har äntligen ordat upp i min klädgarderob som varit som ett bombnedslag i flera veckor och det tog ju bara en halv timme. Blir så lätt att man blir sittande vid datorn :)

2011-03-03 @ 12:58:02
URL: http://mittfnster.blogspot.com/
Postat av: Liza - Mamma till Joline

Ja alla dessa borden ... Jag har massa sånna men jag myser sååå mycke hellre med Joline än vika tvätten t.ex :)

2011-03-03 @ 12:58:22
URL: http://lizagood.blogg.se/
Postat av: Mia ☆

Oj oj, jag borde fixa foton såväl från mitt bröllop (2009 hahaha) och från Theos första veckor =) Men vi har iaf tagit steg ett och köpt en fotoskrivare. Nu ska vi bara komma loss och köpa fotopapper också! ;)



Jo, vi ska ha stambyte här nästa vecka och i sex veckor framöver. Hela badrummet och avloppen byts ut, och även avloppet och kranar i köket =) Och utan toalett och vatten kan vi ju inte bo här, speciellt inte med lilleman, så det får bli att bo hos min far hela tiden.



Hoppas att huvudvärken ger vika, kram på dig!

2011-03-03 @ 14:49:16
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: britta bloggar

Åh livet är fullt av måsten men ibland måste man ju få slappa lite också...

2011-03-03 @ 21:14:31
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0