Måndag

Då var det måndag igen och ny vecka med nya möjligheter som det heter!

Vad denna vecka bjuder på så är bl.a. följande:
- var en sväng till jobbet idag med Tindra och det gick finemang :)
- kanske besöka en vän med barn
- fyra månaders kontrollen för Tindra, ska bli spännande att se hur mycket hon växt :)
- hoppa, hoppas, hoppas på att Ikea resan blir av
- vagnpromenader om vädret tillåter som vi hoppas att det gör

Sen så skulle jag ju vilja börja träna igen lite smått, men vet inte om jag vågar chansa ännu på det, slutade med penicilinet igår, så jag vet inte riktigt vad som är klokast i att göra... Nästa vecka blir det värre igen att börja för då jobbar Tom kvällar och kommer hem först halv 7 så jag slipper iväg först 7 så det blir lite sent då igen... hmm... det tåls att tänka på...

Det var lite smått om planerna för denna vecka!

Kommentarer
Postat av: malin

Du kanske kan göra övningar hemma?

2011-03-28 @ 21:46:24
URL: http://malinfaltz.blogspot.com
Postat av: Malin & Prinsessan

Åh vad kul med Ikeabesök! Du kommer säkert sakna Tindra men det kommer även gå jättebra ska du se :)



Kramar!

2011-03-28 @ 21:57:35
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Elinor- Matildas mamma

Åh jag bara älskar måndagar! Det är så skönt att få komma in i sina rutiner igen! Hiihi! Vad söt hon e Tindra när hon äter! Man vill ju bara äta upp henne!



Idag har vi vart på sjukhuset med Matilda för kontroll av hennes rygg. Imorgon är det dags för babysim! Gud va roligt det är!! Hihi riktigt längtar efter tisdagarna!



Jag svarade ju aldrig, men du hade rätt halsfluss heter det här i sverige! Jag hade 100 på ett år en gång, det var fruktansvärt. När dom sa "får du detta en gång till så tar vi mandlarna" så slutade det. Sen dess har jag inte haft ont i halsen! Du kan ju testa att hits dina mandlar/tonsiller, så du inte får det igen!



Kram på er!!

2011-03-28 @ 22:07:11
URL: http://redishfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0