Fredag :)

Idag skulle jag egentligen ha åkt på mamma-barn vid rådgivningen, men jag beslöt att stanna hemma när jag inte känner mig helt hundra och jag vill inte smitta ifall jag nu smittar mera andra små barn... så vi stannade hemma istället...

Jag är lite orolig över Tindra om hon månne börjar bli sjuk eller ej, de sa åt mig när jag tog halsprovet att jag ska ge akt på om hon börjar kasta upp mera och äta mindre... imorse när hon hade fått mat, så sprutade det som en fontän ur henne och hon var lite gnällig efteråt, sen kastade hon upp lite mera efter att hon hade sovit en stund och sen skrek hon något fruktansvärt, mat ville hon inte ha så gärna heller och efteråt skrek hon som en tok igen... jag fick henne att somna i vagnen på utsidan så vi ska se hur hon är när hon vaknar... vill nu verkligen inte att hon ska bli sjuk och angina på ett litet barn, hur sjutton ska det gå till?!? Nåja vi får hoppas att det inte är något!

Skönt att det är fredag idag, fastän man är hemma hela tiden så är ändå fredagen den bästa dagen :)

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Samma här, vist är det underbart! :D Trevlig helg på er :D

2011-03-25 @ 11:59:23
URL: http://madeleines.se
Postat av: Malin & Prinsessan

Ja, visst fanns det mycket mera fint förra gången. Kanske kommer igen i framtiden :)



Hoppas ni får en härlig helg och kryar på er båda två!

Kramar!

2011-03-25 @ 15:04:53
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: malin

Uff hoppas hon klarar sig.

Kan kanske vara det vi kallar halsfluss?!

2011-03-25 @ 16:45:45
URL: http://malinfaltz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0