:(

Mammahjärtat gråter nog när lillan inte är som hon brukar :( Före jag skulle iväg på zumba så var hon lite gnällig och röd och började få lite lätt stegring, så vi gav henne en supp. Inte lätt med suppar, men det gick :)

Hon hade varit lite gnällig i början när jag var bort före suppen började värka, men sen hade hon sovit en stund och sen fått mat och nu sover hon för natten...

Kommer nog att ställa väckarklocka i natt för att se läget med henne, men jag kan inte då tro att hon skulle sova hela natten som hon brukar...

Men vi ska se vi ska se, det visar sig i morgon bitti det!

Kommentarer
Postat av: Pernilla - mamma till Nova

Usch! det är inge roligt alls när de små ska få sprutorna, hoppas ni får en någorlunda natt iallafall och att Tindra slipper så mycket feber.

Nova hade feber två dygn, inte hela tiden men med lite jämna mellanrum. Det bästa man kan göra tror jag att är att ge massa massa kärlek, och förståss ge dom suppar om det behövs.

Måste fråga av ren nyfikenhet, varför valde ni bort pneumokock vaccinet?

Kram

2011-03-07 @ 20:21:10
URL: http://pernillanivetju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0