På G!

Idag har jag varit på G med träningen, rivstartade igång :)

På förmiddagen var jag på en vagnpromenad på 3,7 km blev det, vågade mig inte längre när det var så mörka moln och tur var det, för jag hann inte vara inne lång stund före det hällde ner :)

När Tom nattade Tindra snörde jag på mig löpskorna och satte musik i öronen och körda powerwalk varvat med löpning, det blev 6 min gång-4 min löpning x 3 och sen 5 minuter gång som avslut totalt 35 minuter och det blev väl 4,2 km det.

Då jag kom hem kände jag att jag inte var klar, löpningen hade gått över förväntan och jag tänkte att jag fortsätter då träna så jag gjorde Jillian Michaels program här då ännu på 25 minuter :)

Nu kan jag säga att det kändes skönt, jisses så stolt jag är :)

Och inte visste jag av något i magen heller denna gång, sist jag löpte så gjorde jag det, men denna gång var det fritt fram :)

Kommentarer
Postat av: malin

Vad härligt att du kommit i gång med träningen, för mig går det segt just nu. Och skönt att allt såg bra ut på 6 månaders kontrollen. Vi har inte tid förrän den 10 juni, men den 7 juni ska vi på tandinformation.

2011-06-01 @ 21:58:49
URL: http://malinfaltz.blogspot.com
Postat av: Michaela

Hejj!! Här är en till som tänker ta itu med träningen NUU!! Lycka till!! :) Usch, ja minns när W vägra att äta... Han spyd upp é straxt efteråt eller knep ihop mun. I 1 ½ månad höll vi på så, men öva lite varje dag. Tills é mitteallt vänd. Han är ingen storätare ännu, men han äter iaf. Gröt är iaf hans favorit!!

2011-06-02 @ 09:40:04
URL: http://frun.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0