Lite träning!

Det har varit lite si som så med träningen den senaste dagarna, men men, igång är jag, men Jillians program har fått vila lite!

I onsdags blev det endast en barnvagnspromenad på ca 5 km...

Igår snörade jag äntligen på mig löpskorna igen efter en jobbig nattning så kändes det skönt att få rensa huvudet :)

Det blev 4 minuter powerwalk - 6 minuter löpning x 3 + 4 minuter powerwalk och 3 minuter löpning och så var jag hemma :) totalt en sträcka på 5,2 km :)

Nu är jag sjunk i ena lunkan, var det redan igår på löpturen men jag fortsatte ändå att springa, kanske inte så smart, men jag var envis :)

Kommentarer
Postat av: malin

Jag tänkte jag ska beställa Jillians video men hittar den inte, vart köpte du din?

Behöver man något redskap eller bara sin kroppstyngd?

2011-06-17 @ 10:05:57
URL: http://malinfaltz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0