Inget nytt!

Jag är lite low här för tillfället, skyller det på sommaren och inte tid :)

Har inte så värst mycket inspiration, har ju den senaste tiden bara skrivit om träningen och det kan ju bli lite tråkigt fastän det skulle vara roligt för mig själv sen längre fram... menmen...
Ligger ganska lågt med träningen nu, knän värkte och lunkan värkte efter förra passet så jag har tagit det lugnt och tiden har inte riktigt infunnits här de senaste kvällarna! men något har jag ju gjort :)

I lördags var vi iväg halva dagen runt stan och Nykarleby, Tindra var lätt att ha med sig, bara hon får mat de tider hon är van med och möjlighet att sova så går det bra :)
I söndags så tog jag henne med mig till Kokkola och inhandlade lite saker till terassen, så det har inte varit lugna puckar här inte :) Igår kväll kom Anna och Jonas hit :) Skoj som alltid fastän Anna och jag förlorade hela tiden i Pidro, men vi tar igen det :)

Idag så ska vi besöka Mari och Adrian, imorgon kommer Lena och Vincent hit, på onsdag så ska jag troligen träffa en kompis som jag inte sett på evigheter och då menar jag flera flera månader så det ska bli roligt :)

Bloggar har jag inte heller läst så flitigt nu så jag är lite efter :)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: malin

I dag har jag kört första passet av 30 day shred, känns väldigt bra och det ska bli kul att köra i morgon igen. Visste inte att man kör samma pass i 10 dagar men det kan vara bra så det sätter sig ordentligt och att man kan ta i mer.

2011-06-20 @ 17:54:19
URL: http://malinfaltz.blogspot.com
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Misstänkte att det var så! Googlade för att kika på olika modeller förut och då hittade jag massa artiklar om att de inte är bra och att fysio varnar för gåstol, så ska prata med henne innan vi köper någonting. Sen bor vi ju ganska litet och det är dumt att ha saker som egentligen bara är "farligt" för dom, som tar massa plats :)



Kramar

2011-06-20 @ 20:24:03
URL: http://madeleines.se
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Just därför känns mitt alternativ ganska så bra, dvs att lösenskydda inläggen som kan komma att handla om Kevin!



Hoppas att du återfår blogglusten!



KRAM

2011-06-22 @ 06:44:37
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: jessica-mamma till melwin

Kikar in och vinkar hej hej..



Hoppas ni mår fint och att ni får en bådårande midsommar :) karmar i massor

2011-06-22 @ 09:34:48
URL: http://jessicafrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0