Ups and downs

Dethär med att blogga är nog verkligen up och ner för mig, ibland kommer man på en massa att skriva, ibland så finns inte lusten och ibland tänker man att näe nu slutar jag, men sen så tänker man om och börjar från 1 igen :P

Har inte hunnit njuta av terassen som jag hade tänkt, det har regnat sen jag visade foton här på bloggen hur det såg ut och kallt är det också :( Så jag får lov att vänta :) Det finns ju nog annat att göra också :P

Nästa vecka sägs det att det är jakobsdagar här i stan, hmm, jag tror nog de får ha dessa dagar i fred, möjligen åker jag dit en sväng på dagen/dagarna, men kvällarna får nog vara :)

Annat vet jag inte, kommer upp lite bilder här strax på Tindra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0