snart, snart!

Får pappan i huset semester, det är idag och två dagars jobb till sen har han semester i fyra veckor!
Behöver jag säga att vi är två här hemma som lääääääääääääängtar? :)

Ska bli underbart att vara hela familjen tillsammans, har ju egentligen inte varit sådär lediga alla tillsammans sen Tom hade pappaledigt direkt efter BB, så det börjar ju vara ett par månader sedan, närmare bestämt 8 månader, tänk det?
På lördag är vår tös 8 månader, helt otroligt!

Det är sjukt mycket vi har planerat för vad vi vill hinna med på semestern, det är annat om allt blir gjort, men vi kommer inte stressa?!? eller hur det var, men det är iaf ett par saker som vi måste få gjort... men vi ser vi ser vad som hinns med :) en dag i taget!

Borde börja göra ikea listan vad vi ska ha hem med oss också, men jag räknar hela tiden att jag nog hinner :P hmm visst! slutar väl med att jag kollar allt i bilen på väg upp, men det skulle jag helst vilja slippa!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: malin

Vad mysigt, hoppas ni får en skön semester i hop. Vad ska ni göra, förutom att åka till Haparanda?

2011-07-27 @ 09:08:21
URL: http://malinfaltz.blogpsot.com
Postat av: Ida & Jouline

Visst är det härligt att ha hela familjen samlad =)



Tack för att du skrev hur ni gör med maten.

Kram

2011-07-27 @ 10:02:37
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0