Helgen och veckan!

I fredags så kom Anna & Jonas hit, det blev till att vi åt och spelade pidro :) Skoj när det blev helt spontant och roligt var det! Så nå mycket mer pysslade vi inte med på fredagen!

Lördagen så packade vi oss i bilen och styrde kosan norrut och hämtade hem mera terassvirke, det blir nog fint när det är klart :) Såklart när det gäller oss så kom vi ju på en ny idé där på stället så det blev inte det material vi hade tänkt heller och det var också slut, så vi började tänka annat :) Hihi! Det är bara så typiskt oss!
Jordgubbar blev till sylt och nu har vi nog hela vintern :)

Söndagen så blev det terassbygge hela dagen för Tom och Tindra och jag pysslade mest på insidan och tränade ålning :) Det går fint nu :) Inte är hon istill mera inte :P

Nu försöker jag få tösen att somna men det vill inte riktigt lyckas heller, men nu är det ganska tyst så jag tror hon har somnat om hon nu inte ligger och läser tvättråden på täcket som sist jag kikade in :)

I veckan så ska vi träffa Vincent och Lena, Nina och Adriana och pyssla och ta det lugnt mellan varven :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0