Det blev bra till sist!

Gårdagen kunde ju ha börjat bättre, men det blev ju bra till sist ändå :)
Tindra vaknade innan klockan 6, jag hade migrän på gång, Tom måste hämta hem ved, Tindra blev gnällig och ville absolut inte sova på förmiddagen, vädret var skit och vår tänkta picnic såg ut att blåsa bort...

Jag kastade in en burana för att få bukt på migränen, Tindra somnade till slut, Tom kom hem, solen började skymta bakom molnen, vi funderarde vart vi skulle åka, började packa väskorna och lite mat och sen hoppade vi i bilen och styrde kosan norrut...

Trullön en liten bit utanför Karleby blev slutdestinationen och tro det eller ej så var det klarblå himmel och solen sken och det blev varmt, men lite blåsigt, men inte så att det störde och det blev hur mysigt som helst och Tindra var världens snällaste :)

Sen efter vår picnic så besökte vid kodin terra i Karleby och kollade in lite lampor till terassen och lite tapeter till Tindras kommande rum...

Så det blev hur bra som helst till sist :)



Kommentarer
Postat av: malin

Åh vilken fin stickad kofta Tindra har.



Jag brukar köra jillians program även om Alma är vaken...hon brukar titta och skratta åt mig...hahha undra hur jag ser ut egentligen =)

2011-07-04 @ 14:48:38
URL: http://malinfaltz.blogspot.com
Postat av: teddy

Hejsan vännen. Ush för att vakna med migrän =( Härligt att det ändå blev bättre sedan och ni kunde njuta av det fina vädret utomhus.



Rutinerna har tack och lov hållt sig men jag har fått ramsa någon gång per natt. Helt ok bara hon sover =)

kram på er och trevlig vecka.

2011-07-04 @ 16:59:02
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0