Torsdag

Har inte hänt så värst mycket idag därav min frånvaro!

Tösen och jag sov/vilade i vår säng nästan hela förmiddagen, inte riktigt men nästan :)
Sen har vi hunnit med en promenad också och Tindra sov ute 2,5 timme,
hon börjar kunna detdär nu :)

När Tom kom från jobbet hoppade jag in i bilen och åkte iväg till stan och inhandlade lite kläder åt Tindra som hon ska ha på dopet nästa vecka, skönt med lite egentid mellan varven :)

Imorgon blir lite av en utmaning, Tom åker iväg tidigt i morgonbitti eller natt och kommer hem någongång i morgonkväll, så det ska bli intressant, hoppas tösen uppför sig bra :)
Men helt sysslolös är jag inte då, en kompis kommer hit och så skulle min mamma och pappa komma mot kvällen också, så det blir finemang :)

Nej nu ska jag ta och läsa vad ni har skrivit för intressant idag :)

Ha d gött!

Kommentarer
Postat av: Elinor- Matildas mamma

Åh vad härligt med en mysdag!



Vad roligt att ni har dop snart! Vi döper matilda rätt sent, 19 mars är det tänkt. Min syrra ska ju döpa sin också så vi tog lite senare så att det inte krockar.



Nu ska jag käka lite choklad, onyttig har man blitt! Så fort snön smält här (vilket sker SNART hoppas jag) så ska jag börja träna igen!



Ha en toppen kväll!

2011-01-20 @ 20:47:42
URL: http://redishfox.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj ska ni ha dop redan? Jag tänkte ha dop för Alma i mars eller april.

Har ni planerat mycket för det, fika, mycket folk??

2011-01-21 @ 20:01:27
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0