Manduca

Efter att ha kollat runt på nätet och sökt fakta och sånt så har vi beställt hem en manduca åt oss nu, en babybjörn har vi fyndat syndigt billigt för 5 € här tidigare så det känns inte som bortkastade pengar...

Manducan är så mycket bättre när du får bära både frampå, bakpå och på höften, så man får lite jämt fördelat och kroppen tar inte lika stryk..

Och vår tjej vill ju bli buren och jag får ju inget gjort på dagarna ibland och armarna blir sjuka av allt bärande, så vi ska hoppas att tösen trivs i manducan :)

Vad har ni för erfarenheter av manducan om ni har en/har använt?



Bild google

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Måste bara säga att jag fullkomligt älskar bilden i headern där Tindra har napp i munnen, SÅÅ söt!!!! :D

2011-01-04 @ 22:31:55
URL: http://madeleines.se
Postat av: Jessica - mamma till Melwin

Hoppas att det avlastar lite med er nyinköpta vara...



Hur mår ni?? allt väl hoppas jag.. Va gör du på dagarna nu när ni är hemma och myser???



KRAM

2011-01-05 @ 17:35:01
URL: http://jessicafrost.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har inte en manduza, men en patapum (liknande)

Har varit jättenöjd.

Man får inte alls lika ont i axlarna. Hade en billig bärsele när min första var liten, den tog livet av mig. Skulle aldrig lägga pengar på en babybjörn eller annan liknande bärsele igen.



Hoppas att ni kommer bli nöjda med denna.

Helsöt dotter du har =)

2011-01-07 @ 15:24:46
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0