Måndag

Det är en relativt utvilad mamma som sitter här och det är så skönt kan jag tala om :)
Jag har nästan fått 9 timmars sömn, dock inte sammanhängande, men det spelar ingen roll :)
Mannen jobbar kväll 4 kvällar av fem så han kommer först hem halv sju om dagarna och det är väldans tråkigt!

Här äntligen vågat mig ut med tösen efter hennes inflammerade ögon, så det blev en kort promenad nu från morgonen så hon skulle somna, så hon sover där ute nu :)
Det är länge sedan hon fått frisk luft så det är bra att hon får vara ute en stund nu!

Ska försöka städa lite här och tvätta lite kläder och hinna avnjuta en kaffekopp före damen vill ha mat igen, eventuellt hinner jag kanske få upp några dopbilder också!

Hoppas ni får en underbar dag alla läsare :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Ja jag ska se om den går att få tag på på webteve! :)



Önskar dig detsamma! :)



KRAM

2011-01-31 @ 10:11:31
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Linda - Mamma till Anton

hehe ja, dyrt men roligt med nya kläder.

Men hoppas gärna att jag kan klämma mig i några av mina gamla byxor snart :)

Kan inte gå i mjukisar eller tights/leggings hela tiden hehe...



Hoppas helgen varit bra!

Skönt att få känna sig utvilad :)

Anton är lite kinkig och vill inte sova och helst inte själv. vilket e lite frustrerande.

När vi lägger han för natten så vaknar han efter ca 30min till 2h....och han ska äta heeeela tiden!

brösten känns totalt utsugna...lär få taxöron-bröst sen haha

2011-01-31 @ 12:22:55
URL: http://iampregnant.blogg.se/
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Roliga planer! :)



Hopas dagen er blir bra också! KRAM

2011-01-31 @ 12:31:33
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Elinor- Matildas mamma

Hallå! Tusen tack, jag blev rätt nöjd med den också :)



Åh vad skönt att få sova lite. Jag är helt slut, tror faktiskt att jag har lite blodbrist, är lite yr också... usssch vad segt det är :( Stackars dig som har haft d så länge! Min brukar vara i 4 dagar, så det ska bli kul å se hur det blir nu.



NU ska jag sätta mig å framkalla bilder! Stor kram till dig!

2011-01-31 @ 13:53:47
URL: http://redishfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0