Helgen

Har gått snabbt igen som vanligt :( Det är så typiskt att den går snabbt när hela familjen är samlad!

I går var Tom och jag en sväng på stan jag försökte hitta kläder till dopet och det blev inte till något, det blev pannkaka av alltihop! Får väl ta min pyjamas att sätta på mig :P
Sen gick vi på café på tuman hand, Tindra var hos sin farmor och farfar under tiden vi stressade på stan! Och hon hade som vanligt när hon är hos farmor och farfar sovit hela tiden :D

Idag är vi på väg till Nykarleby och hälsa på vänner är på tok för länge sedan vi sets på riktigt, har bara blivit snabba visit under den senaste tiden, men idag så ska vi åka dit och hälsa på :)

Hoppas ni har en underbar söndag :)

Kommentarer
Postat av: jessica

visst är de tråkigt att handla kläder nu efter graviditeten? :P

2011-01-23 @ 21:41:02
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0