Dagen

Inte hinner man med riktigt mycket här hemma inte, det som jag koncentrerade mig på från morgonen var att få Tindra mätt så hon somnar, sen åt jag frukost i all hast och sen gick jag och lade mig igen för att sova medans hon nu sov två timmar :)

När hon vaknade fick man börja planera om jag ska ut och gå med vagnen efter denna mål mat eller om jag ska vänta tills nästa matning... det blev det senare för hon ville inte äta så mycket och hon vägrade somna efteråt...
Sen sov hon en halvtimme och jag hann prata med min mamma under tiden och dricka en kopp kaffe :)

När hon vaknade var det matdags genast sen stämde jag träff med Malin så vi skulle ta en promenad när jag matat klart... Tindra ville inte riktigt sammarbeta, hon ville inte riktigt äta och när jag hade bytt blöja så tror ni inte hon kakkar ner en ny då sen två minuter efteråt?
Men till sist kom vi oss iväg och det var en välbehövlig promenad vi fick med Malin :)

Vad tror ni händer när jag kommer in på vår gårdsplan efter lite mer än en timmes promenad? Jo tösen börjar gallskrika och det är bara att snabbt få mat åt henne...
Sen kom Tom hem och jag hann äntligen äta mat, det var en stund sen frukosten :P

Nu har jag nyss varit och handlat mat för veckan och kan nu koppla av och tösen sover sött, iaf en stund till ska vi tro :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe så hon vaknade SÅ fort :P

2011-01-12 @ 19:23:56
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Jag hittade MAMs nappar idag och testade dom förut, hon tog den direkt och hade den där i säkert 5 minuter innan hon spottade ut den - underbart :D

2011-01-12 @ 19:51:37
URL: http://madeleines.se
Postat av: Linda

åh vad skönt att det inte bara är jag som känner så :)

Fast jag dricker inte kaffe så undra vad jag kan ta istället :P



2011-01-12 @ 21:00:50
URL: http://iampregnant.blogg.se/
Postat av: Elinor- Matildas mamma

Haha åh vad jag känner igen det! Det är så typiskt att de ska bajsa/kissa så fort de fått en ny blöja på sig. Eller Matildas favorit: kissa så fort blöjan åkt av, på skötbordet!



Ja, jag har haft reumatism som liten, men fick först diagnosen när jag var 16. Men blev som sagt frailförklarad för ett år sen då mina besvär inte längre behövde behandlas. Så det är segt om det kommer tillbaka nu i vuxen ålder :S



Nä, nu ammar jag inte alls. Tillslut blev det för lite även på natten för damen. Men jag gråter mig inte till sömns för det. Matilda mår toppen å jag kan få komma iväg på lite egna grejer några rimmar ibland. Man får ta det onda med det goda. Själv då? Ammar du?



Om det ser konstigt ut så är det pga att jag skriver från min iPhone, har lite svårt att se vad jag skriver. Stor kram från oss!

2011-01-12 @ 21:24:38
URL: http://redishfox.blogg.se/
Postat av: SusannaRosita

Det låter som en vanlig dag hemma hos oss med, haha. :) Kram kram

2011-01-13 @ 13:10:48
URL: http://susannarosita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0