Ett som annat

Har inte alls hunnit vara vid datorn idag, men nu tar jag igen mig :)

På morgonen inväntade jag min mamma och pappa som skulle vara här och sköta Tindra sålänge jag åkte iväg till jobbet och fixade datorn i skick och funderade om hur det blir på jobbfronten sen när jag kommer tillbaka och när...
Så det blir väl så att jag börjar 100 % från januari 2012 och kanske lite jobb nu till hösten, vi får se...
Måste klurar lite på alternativ och pengar och sånt... jobbigt, jobbigt!

Sen så har jag kollat på VM i tv så jag har inte alls hunnit med! Men egentligen har det inte hänt så mycket annat idag!

Nu måste jag fundera vidare!

Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Gick ju bra i VM =)

Mysig blogg!

2011-02-24 @ 18:43:21
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0