Potta

Igår när Tom var och handlade så köpte han hem en potta åt Tindra.

Tanken är nu att vi nu som då ska sätta Tindra på pottan, inget måste, men lite nu som då så hon blir van, allting är ju som sagt hemåt :)

Ikväll före läggdags hade vi henne nakupella som vi säger och då tänkte jag att hon kunde få sitta på pottan en stund, första gången var ingen direkt hitt, men då satte jag ner henne så hon fick leka av sig lite på golvet och prövade sen en till gång och vet ni, då kissade hon :) haha, jag blev lite chokad och Tindra likaså, så mamma blev lite blöt om benen!

En sådan här blev det:


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha vad kul att det lyckades :) Har också tänkt att vi borde skaffa en potta men glömmer det varje gång jag är och handlar.

2011-08-11 @ 20:53:21
URL: http://mittfnster.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0