Inte länge kvar!

Inte nog med att Toms semester rusar iväg i raser fart så inser jag också att det inte alls är länge tills jag själv ska börja jobba :(

Jag är väldigt tudelad när det gäller att återgå till jobbet, visst det ska bli skoj på sitt sätt att få göra det man tycker om och få träffa sina arbetskompisar och tala annat än bebisspråk hela dagen och få tala med vuxna om annat än barn hela tiden... men ändå känns det väldigt tråkigt, tänk så mycket man missar i Tindras utveckling och att bara umgås och vara med henne, usch vad det är jobbigt! Önskar man vann på lotto så man skulle få vara hemma längre, jag hoppas jag med något barn kan vara hemma lite längre, men det får vi se då!

Egentligen tar min mammaledighet slut 26 augusti, så jag får ju egentligen två månader extra nu ändå när jag tar ut semester, så det är ju inte så dåligt :) Så jag ska minsann njuta av tiden jag har kvar hemma :) Jag trodde inte jag skulle trivas att vara hemmamamma så bra, men det blev helt annat när Tindra kom till världen, jag stortrivs :)

Ca 11 veckor kvar som hemmamamma nu då...

Kommentarer
Postat av: Marie, Mamma till William & Linus ♥

Usch va jobbigt =(

Ingen aning om hur länge jag kommer vara hemma, men troligtvis tills nästa sommar

2011-08-09 @ 21:07:58
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: malin

Ujj jag förstår att det är jobbigt, jag kommer känna likadant när det är dags för förskola för Alma. Längtar inte tills dess.

2011-08-09 @ 21:24:31
URL: http://malinfaltz.blogpsot.com
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Det bästa vore att alltid få vara hemmamamma och bara behöva jobba när man har lust! :-)

2011-08-09 @ 21:54:47
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: jessica- mamma till Melwin

Hej fina ni!!



Läste ditt sista inlägg och känner igen mig i dessa känslor...

Samma för mig, fast ändå inte!! men i vilket fall så är det endast 20 dagar kvar tills jag sätter mig i skolbänken igen.. Känns vemodigt och inte alls så skoj som ja trodde innan..



TRIVS HUR BRA SOM HELST med å vara hemmamamma :) Har diock jobbat ganska mycket sedan Melwin va 3 månader, men att ha vetskapen om att jag jobbar när jag känner för det :)



hur mår ni och hur har sommaren varit ???



Guuuud va söt hon är er lilla dotter..



Ha en toppenfin vecka.. stor kram

2011-08-09 @ 21:57:26
URL: http://jessicafrost.blogg.se/
Postat av: Mia ☆

Oj, då närmar sig jobbandet snabbt för dig! Jag blir hemma som kortast till våren, sen får vi se =)



Men jag förstår hur du känner, kan själv längta efter jobb och vuxet sällskap ibland... fast så vill man ju vara med den lilla också. Kluvet det där! =)



Kram!

2011-08-10 @ 11:31:27
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: malin

Menar du den som heter "god natt välling"? Den såg jag häromdagen i affären i alla fall. Vi kör med havrevälling så har inte sån koll på de andra sorterna tyvärr.

2011-08-10 @ 20:39:37
URL: http://malinfaltz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0