Söndag!

Uppe med tuppen och solen skiner, det är toppen :)
Synd att det inte blir någon vagnpromenad idag, men det kommer flera dagar när solen skiner :)

Istället ska vi styra kosan mot Vasa och hälsa på Toms syster och hennes familj och även Tindras fammo och faffa är där, det är kalas på G :) Det är nu kalasen börjar för oss eller det började väl egentligen för en månad sen och det håller i sig nu fram till mitten av sommaren före det är lite lugnare igen!

Ska bli skoj att se hur Tindra trivs så länge i bilen, har egentligen bara varit till grannstaden som längst i bil och det har ju gått bra, så nog ska detta gå bra också :) Köpte solbrillor åt henne igår ifall inte solskydden vi köpt till bilen räcker!

Kameran skulle ju gärna få hänga med så att man får några bilder tagna, alltid skoj att se bakåt och minnas!

NU ska vi börja laga Tindras mat här alldeles strax så vi sen kommer oss iväg när hon ätit :)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: malin

Nej nej jag lagar inte all mat själv! Men det är något man borde göra då det är så enkelt och billigare framförallt.



Vad har du lagat nu?

2011-04-10 @ 11:31:51
URL: http://malinfaltz.blogspot.com
Postat av: Elinor- Matildas mamma

Oh Åsa, kan du inte skriva lite vad du lagar till Tindra? Jag är helt jävla superdålig på att laga å köper sånna dära burkar, men dom är ju så jävla tråkiga!!



Vad roligt, för oss drar det igång ordentligt i juni å sen håller det i sig till december. Det är verkligen en eller fler i månaden som fyller från Juni å fram.



Nu ska jag hoppa i badet! Jag är helt slut idag, har vart ute å flängt hela dagen, vi letar ny barnvagn!



Stor kram å hoppas att ni haft en trevlig helg!

2011-04-10 @ 18:43:18
URL: http://redishfox.blogg.se/
Postat av: malin

Jag har bara gjort potatis/ärtor och potatis/broccoli. Jag fick tips om att använda vitlökspressen till ärtor, kanske funkar det med majs också?

2011-04-10 @ 21:48:33
URL: http://malinfaltz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0