Snabba ryck!

Här var det minsann snabba ryck, läste ikväll på en blogg jag följer att hon ska iväg på babymassage imorgon och jag frågade av henne vart hon ska, Nykarleby ordnar meddelade hon och jag går in på deras hemsida och ser kursen och fyller i kontaktuppgifter och trycker anmäl och helt plötsligt står det anmäld bredvid kursen :)
Det var snabba ryck, haha, få se vad detta blir till!

Jag har alltid velat fara iväg på något, men arbis här har inte ordnat något nu och babysim var vi inte på hugget med, så nu när detta dök upp så tänkte jag varför inte...
Om inte annat så ser man ju lite folk och får komma iväg lite!

Det som oroar mig mest är hur gnällig Tindra kommer vara, för det är exakt dendär tiden hon brukar vilja sova och får hon inte sova brukar det bli gnäll, så det ska bli spännande att se imorgon hur hon ställer sig till detta :)

Nåja, jag återkommer om resultatet imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Hihi, Jolie tackar och bockar ;) Jag har faktiskt börjat skriva ner hennes ät och sovrutiner dagtid för jag insåg för ett tag sedan att jag har noll koll. Så jag återkommer i frågan om några dagar ;)



Vad mysigt med babymassage då. Tycker det är så skoj att du är från Nykalareby eftersom jag har ex-kollegor som är därifrån. Världen är ju så liten!



Kram!

2011-04-03 @ 21:58:43
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Babymassage gick vi på och det var mysigt!



Oroa dig inte för att hon ska vara gnällig. Det är ju baa andra mammor och bebisar där och dom om några förstår väl i sp fall. :)



KRam

2011-04-04 @ 07:52:42
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0