Smakisar

Nu har Tindra fått smakisar i snart två veckor blir det väl, redan?!?
Det går ju så snabbt!

Hon har fått potatis, potatis och morot för det mesta, idag testade jag potatis och broccoli och det gillades mycket :) Sen så har hon fått ett par dagar äppel och päron...
Igår prövade vi även lite lite milda havregröt och det gick bra...:)
Idag ska jag byta ut äppel och päron mot päron och hallon, ska se hur det går!

Ännu har det gått bra med mat, visst, det kommer ju ut en del tillbaka, vissa dagar slukar hon och gapar efter mera och för det mesta blir hon ledsen när man slutar och skriker efter mera, då känner man ju sig lite skit...

Ibland vill hon inte alls ha, men då är det att låta bli och försöka igen nästa dag!

Vi har haft lite problem med ersättning ett tag, det har varit kämpigt att få i henne, men nu har det börjat gå bättre igen *peppar peppar* Snart har vi gått över helt till nummer 2 av babysemp, idag är det 3 mål som är av nummer 2, så det går framåt där också!

Det var lite om Tindras mat det :)
Och vet ni, hon överraskade mig, hon sover fortfarande ute i vagnen, sötis där :)

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Hihi, vad söta ni är då!



Snart får Jolie börja med smakisar också. Ska bli så skoj att se vad hon tycker om det!



kram!

2011-04-08 @ 19:31:40
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: ˙·٠•●♥ Ida & Jouline ♥●•٠·˙

Testa annars NAN min bror hade svårt att få i sin tös semper men NAN gick toppen =)

2011-04-08 @ 20:50:29
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: malin

Vad skönt att det går så bra med smakisarna =)

Har du provat att ge färsk frukt? Jag har gett mosad banan och honungsmelon som jag mixade. Ska prova ge äpple och päron också tänkte jag.

2011-04-09 @ 15:12:00
URL: http://malinfaltz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0