Måndag då igen!

Igen har helgen gått i ett huj, måndag igen och några dagar innan helgen är här igen!
Denna vecka är det ganska mycket spring för oss, men nog ska det gå bra det också :)

Nu på förmiddagen står babymassage på tur, ikväll blir det zumba :) (borde få någon motivation till det också...)
Imorgon ska vi åka och hälsa på Adrian som är 5 dagar äldre än Tindra...
Onsdag vilar vi tror jag...
Torsdag har jag ärende till stan på eftermiddagen...
Fredag har vi mamma-barn vid rådgivningen och sen är det helg!

Tindra sover som bäst sin lilla tupplur nu och sen ska jag börja ställa oss för babymassage, hoppas det går lika bra denna gång som förra gången :) Idag ska vi ha benen och magen!

Hoppas ni har fått en bra start på veckan :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Ja var tusan tog det lilla lilla knyttet vägen liksom?



kram

2011-04-11 @ 20:55:59
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Hoppas Zumban gick bra! Själv har jag precis kommit hem från ett pass IndoorWalking, härligt härligt!



Kram på dig!

2011-04-11 @ 21:03:26
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: malin

Hmm jag tror inte de stack mig mellan skulderbladen utan bara nere vid ländryggen. Jag har inte känt av något efter bedövningen. Det låter konstigt som du har det, har du nämnt det för någon?

2011-04-11 @ 22:13:45
URL: http://malinfaltz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0