Jobbig fysioterapi!

Idag var det fysioterapi med Tindra på schemat, det började inte så bra dagen när hon vaknar 5:40, jag hade då varit vaken en timme redan :( men på nått sätt fick jag henne att somna om i vår säng och där sov hon då till klockan 7 när jag väckte henne!

Vi hade tid till 8 och vi kom i tid :) så långt var allt frid och fröjd, men sen brakade det loss :( Tindra blev ledsen genast fysioterapeuten skulle ta henne i famn, så det blev inte till något, så största delen fick jag ha Tindra i famnen och även där var hon väldigt missnöjd :( Jag undrar nog vad sjutton det är för fel på tösen vår! Fysioterapeuten sa att det nog är något som gruvar henne när jag berättade hur hon varit de senaste dagarna, men vad det är är svårt att säga, så vi ska avvakta och se om det blir bättre...

När vi sen skulle klä på oss och åka därifrån fick hon värska skrik och panikattacken så jag fick bära henne på armen och ta bilstolen i andra handen en bit, sen när jag lugnade henne en stund försökte jag igen men samma sak, men när jag sen började gunga stolen lite mera så blev hon lugn och sen somnade hon i bilen hem...

Nu sover hon ute i vagnen sen 90 minuter så vi ska se hur damen är när hon vaknar...

Det är jobbigt när man inte vet vad de små felas :(

Så det blev inte gjort så mycket vid fysioterapeuten idag, men hon hann se att hon blivit bättre på att koncentrera sig och hålla blicken framåt längre stunder... Men hennes vänsta axel vill hon vrida så att säga fel väg bakåt, nästan så hon slår knut på den, så det skulle vi behöva få bort, men men... hon sa att det kan vara att hon låg på något konstigt sätt i magen när jag var gravid...

Det blir fysioterapi en gång i veckan nu i stället så vi ska se då, nästa vecka var dock fullbokat så det blir 3 maj som nästa gång är...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som ni har det rätt jobbigt för tillfället. Hoppas det vänder snart och ni får tillbaka eran "vanliga" Tindra! Kämpa på, kram!

Postat av: Jeanette - Babydjungeln

det känns så hemskt när man inte vet! det blir bättre när de börjar att få ord

2011-04-20 @ 13:45:08
URL: http://www.babydjungeln.se
Postat av: Linda - Mamma till Anton

Lilla Tindra då, stort behov av närhet? Hur länge har hon varit så?

Anton var ju sån att inget fungerade förutom att vara i min famn och även där tog det ett tag innan han var lugn.



Tack för tipsen om barnmat :)

2011-04-20 @ 13:45:38
URL: http://lillapindi.blogg.se/
Postat av: teddy

Ush ush mina vänner, men jag tror verkligen att lill tjejen kommer att vakna upp en morgon väldigt snart och vara tillbaka till sitt gamla vanliga.

Dessa faser är konstiga alltså.

Har hört en massa om denna 19 veckors fas som kan sträcka sig fram ett tag men tur att de går över.

Hoppas ni får en fridfull påsk och njuter av varandra.

glad påsk.

kramis

2011-04-22 @ 09:09:35
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0