Hej och hå!

Natten har varit helt upp åt skogen och det är inte Tindra som har haft problem utan det är jag... Jag kunde inte på något sätt somna fastän jag var så trött så trött, ännu halv 2 kollade jag på klockan och tänkte få nå fel när jag ännu inte hade sovit en blund...:(
Så jag är trött idag, inte så lite heller, men vad ska det inte bli människa av mig ännu idag :) Har ätit frukost och druckit kaffe så vi ska se vi ska se!

Ska iväg och hälsa på Mari och Adrian idag :) Ska bli super skojigt :)

Igår var vi ju på babymassage och Tindra trivdes så himla bra, när vi skulle massera magen och brösten och tog av henne blöjan så tyckte ju hon att det var så superskoj så hon kissade ner handduken :) Gullungen då! Bra att hon gillar det så mycket som hon gör :) Och det är roligt att träffa andra mammor och deras barn!

Sen igår kväll var jag på Zumba, det var roligare än sist och man hängde mera med denna gång, så det blir nog säkert flera gånger nu då fastän motivationen är undangömd och inte vill titta fram fastän den borde det, för jag håller på att bli trött på dessa kilon som inte går bort... men jag får ju lite skylla mig själv också äter ju inte som man ska heller så inte konstigt egentligen...

Nåja, nu ska jag ta och börja göra oss i ordning lite :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Känner igen sömnlösheten, man blir stressad över att man inte sover och då blir det ännu värre att somna :S



Sv: Nu är hon 62,5 lång och väger 5179 :) Hade hoppats att vågen skulle ha visat lite mer, men så länge hon går på + så är det väl bra :)

2011-04-12 @ 09:25:32
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Sandra

Mängder med kaffe brukar få fart på mig och till sist brukar jag känna mig levande igen! ;)

Postat av: Anonym

Kanske det var zumban som gjorde dig pigg och upp i varv så att du inte kunde somna, så brukar det vara för mig ibland när jag tränat sent. Angående de envisa kilona så är det nog tyvärr kosten som är det viktiga. Här går det också trögt, man har så bra tid att gå och småäta när man är hemma :)



Vad kul att hon gillade babymassagen.

2011-04-12 @ 13:41:45
URL: http://mittfnster.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0