Håll i er!

Igår fick jag ju ett av mina infall, denna gång var det löpning!
Hoho, säger jag bara!

Kom på när Tom åkte iväg och bowlade att jag också borde göra något när han kommer hem, Tindra vägrade äta och jag höll på att få fnatt så jag kom på att jag kunde ju fara iväg och springa runt Sandsund här sen när Tom kommer hem...

Skickade och frågade om Malin också var med, jojo, så det fanns ingen återvändo!

Vi varvade löpning och gång runt Sandsund så 5 minuter i gången av varje och runt kom vi :) Men nog förstår jag att jag inte håller på med det varje dag, tråååååkigt är ju bara förnamnet, tur att man hade sällskap!

Jag är lite förvånad över mig själv ändå att jag orkade så pass bra som jag nu gjorde, hade nog tänkt att det skulle vara sämre ställt med mig än det var! Jag funderade sen igår när jag senast har sprungit och kom fram till att det är nästan 2 år sen nu, det var i början av sommaren 2009 som jag senast var på en löprunda!!!!

Får hoppas nu då att det blir 1 gång i veckan som vi beger oss ut, vi måste ju börja försiktigt så det inte blir ännu tråkigare :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Duktigt! :)

Postat av: a

vet du att man måste ta det försiktigt med löpningen efter att man fått barn, man får börja springa först när man har tränat upp kroppen men bla bäckenbottenövningar, läs olga rönnbergs blogg, hon skriver om träning för gravida :) (det kan vara farligt att börja löpa för tidigt)

2011-04-14 @ 07:34:16
Postat av: Malin

He kommer no ti ga braa, snart springer vi hela Jeppis runt!;)

2011-04-14 @ 10:01:56
URL: http://malinsvardag.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0