Full rulle!

Nu är det fullt upp nästan två veckor framåt, vete tusan hur jag ska orka och för att inte tala om hur Tindra ska orka, det är jätte mycket program för hennes del och jag visste ju hur det gick sist när det var mycket program :( Nåja bara hennes rutiner får vara som de är och vi hinner koppla av mellan varven så kanske det ska gå bra ska vi tro :)

Imorgon ska det bakas hela dagen lång, på kvällen ska vi grilla och umgås med goda vänner och fira lite valborg :) På söndags ska jag hinna göra en tårta på förmiddagen och på eftermiddagen blir det att fira min födelsedag några dagar i förskott...

Sen på måndag är det babymassage på schemat, tisdag är det fysioterapi som gäller, på onsdag kommer Mari och Adrian hit :), på torsdag är det rådgivning och vaccination på schemat, mot kvällen ska jag bort, fredag är som tur ledig (kan verkligen behövas), lördag blir det antagligen nå morsdagsfirande på nått håll, söndag är det ju morsdag, veckan därpå är det igen babymassage på måndag, fysioterapi på tisdag och sen orkar jag inte tänka längre, för det räcker minsann till!

Efter detta tror jag att både Tindra och jag behöver ett litet break!

Kommentarer
Postat av: Elinor

Åh jisses!



Jag har börjat att tagga ner nu! Kände mig stressad å tyckte att Matilda verkade göra de samma, så vi försöker att inte boka upp oss för mycket. Jag måste försöka få in lunch-rutin nu. Eftersom att jag aldrig ätit lunch är det lätt att vi hoppar över det målet, INTE bra för Matildas del. Den ungen ska lära sig att äta lunch. Så nu tar vi d lugnt ;) Eller någorlunda i alla fall! :)



Vad härligt att tindra rullade över!! Skoj för din mamma att få vara den första som ser det också! :) Duktiga Tindra!



NU ska jag återgå till TV-tittandet en stund, sen åker nog symaskinen fram! :)



kram på er där borta, hoppas att sommaren börjar komma till er! Här är det superhärligt!!

2011-04-29 @ 20:41:50
URL: http://redishfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0