FREDAG!

Då var det fredag igen och så skönt så skönt...:)
Tom slutar först klockan sex, jag hatar när han har kvällen, han kommer hem så sent och hinner knappt se Tindra heller före hon ska i säng, men men, som tur är det ju inte så himla ofta ändå!

I helgen så är det kalas på schemat på söndagen, imorgon ska vi kanske en sväng till stan på dagen, vi får se hur det blir med det, ikväll ska vi väl bara vara gissar jag när Tom slutar så sent!

Nu borde jag passa på att få i mig någon mat sålänge Tindra sover i vagnen där ute, har inga större förhoppningar om att hon skulle sova länge, hon var vaken men helt vidöppna ögon de sista 30 minuterna av promenaden...
Men vi ska se vi ska se, hon kan ju överraska förstås :)

Hoppas ni får en toppen helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0