mätt och belåten :)

Vi har just ätit och vi ville ha lite gott till så jag ställde mig och stekte plättar och nams vad det var super duper gott :) nu är jag så mätt så jag rullar nästan fram!

Virkat klart babyfilten har jag också gjort, jag är så nöjd och stolt, jag ska bara fästa alla 65 trådar så får ni bild sen, men det blir inte idag den är klar, är inte speciellt roligt att fästa trådar om man säger så...

Nu ska jag se vad ni har skrivit för bloggar idag och sen tror jag att jag slänger mig på soffan :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja jag e också nervös för förlossningen....men alla barn har lyckats ta sig ut på ett eller annat sätt och sen har man ju en hel hög med personal som hjälper en :)



Jag fick ju se BB igår....jätte mysigt! känns tryggt att ha varit där och träffat barnmorskor och så :)



Jag e pirrig...vill se lilleman nu :) Men han mår bättre av att stanna inne i magen tills december :P

2010-09-23 @ 17:51:14
URL: http://iampregnant.blogg.se/
Postat av: teddy

Vad skoj att få se bilder på eran babyfilt.

Här virkas det på. Terapi på hög nivå :)

Trevlig kävll.

natti natti kram

2010-09-23 @ 21:22:34
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0