Jisses

Det är inte bara en gång idag som jag fått fnatt,
det på grund av min envishet att göra en egen design...

jisses säger jag bara, det är vääääldigt invecklat,
men jag kommer börja försiktigt och vara nöjd om jag bara får till något iaf :)

Annars har det nog int hänt så mycket, bebis har liv i magen som bara den :)

Imorgon är det eventuellt dags för vattenjumpa och sen på kvällen är det familjeförberedelsekurs
som gäller, det är sista gången nu före BB-besöket!

Nu ska jag läsa bloggar :)

Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma

Så du skall också börja på vattengympa.

Jag va för andra gången idag och det är SÅ underbart.

DU kommer inte ångra dig.

2010-09-13 @ 21:47:21
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

PS är bra pillrigt!! Som jag knepat å knåpat för att lära mig..



Ja jag gör mina designer själv. :-)



Kram

2010-09-13 @ 22:14:54
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0