Trötter!

Idag är jag igen en riktig trötter...:S
Natten var inget vidare, tog en rennie när jag gick och sova, tänkte det är fit for fight att sova... lillen var hur lugn som helst och jag tänkte hur skönt det skulle bli att sova :)
Hmm, det blir ju inte alltid som man tänkt sig, en halv timme slumrade jag in och sen vaknar jag med jätte halsbränna :( varken en till rennie eller mjölk hjälpte, det var helt hopplös, så jag satt vaken nå timme och till sist var jag så slut så jag somnade med flera kuddar under huvudet...
Så nu har jag sådan sjuk nacke och huvud av den väldigt obekväma ställningen!

Men jag och mannen kom fram till att det var mitt 7 up limsa glas som jag drack på kvällen som var bovet i dramat, hade en gång förr också druckit 7 up med en pizza, men då trodde jag det var pizzan, men kanske det var 7 up då också...

Det är inte lätt att vara gravid, men det är inte långt kvar nu och idag är det igen dags för en ny vecka :) Info kommer om en stund upp :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Min halsbränna avskyr kolsyra :)

2010-10-29 @ 14:49:22
URL: http://zarat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0