Slöat!

Idag har jag verkligen slöat, det är nog så jag kan säga det är första dagen på evigheters evighet jag har gjort så lite som jag gjort idag...
jag har legat på soffan nästan hela dagen lång, jag har t.o.m tittat på en film och det har inte hänt på månader!

Så jag har minsann varit trött och ännu är jag helt utan energi, lillen tar all min energi i magen, längtar så tills hon är på utsidan, men några veckor till ska hon nog få gräddas :)

Snart kommer halv 8 hos mig och sen blir det biggest looser, så om en stund återgår jag till min sovställning i soffan :)

Kommentarer
Postat av: Elinor

Hihihi! Jag kunde verkligen inte låta bli! :) Men snart vettu, då är det på riktigt! Jag hoppas att det blir snart.. för nu är det trångt i magen å varje liten rörelse den lille gör så gör det ont! Men 22 dagar kvar... det ska jag väl stå ut... men inte en dag längre ;) haha



Jadu, dom är änna energitjuvar de små liven! Å inte kommer d bli bättre när de kommer ut! Haha MEN då får man åtminstone ligga som man vill när bebben sover! :D MEN det är ju bra om dom gräddas tiden ut som du skriver, blir ju jobbigt annars! :)



Ha en jättego kväll!!

2010-10-11 @ 19:40:28
URL: http://redishfox.blogg.se/
Postat av: Jessica

aa, minns när jag också hade det så, att han rörde sig HELA tiden. fick damp faktiskt :P men nu verkar han ha lugnat ner sig lite vilket känns skönt men ändå oroande på samma sätt. men finns ju inte så mycket plats kvar så de är väl därför. man får dricka/ äta kallt om man vill få fart på dem ;)

2010-10-11 @ 20:58:45
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 28

Ja det är riktigt jobbigt att vara sådär trött. Oavsett hur mycket man sover så är man lika trött för det. Deprimerad börjar jag känna mig också, 3 månader kvar - hoppas det går snabbt! :)

2010-10-12 @ 10:09:48
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0