Sjusovare...

Har tagit igen mig lite efter skitnatten...:P
Hur jag kom mig till rådgivningen vete fåglarna, jag såg i kors och benen bar mig knappt, var så slut och trött...
Men det gick bra, uppgifter och siffror kommer senare idag!

Nu efteråt har jag legat på soffan och sovit och sen hoppade jag över till sängen och sov, så skönt så skönt var det och lillen i magen kunde för en gångs skull vara lite lugnare och det tackar mamma för :)

Det som jag tycker är jobbigt just nu är att man aldrig vet hur nästa dag blir, jag menar nu när jag inte hade sovit inatt, så det finns inte en chans jag skulle ha orkat med något idag, inte ett piss, hon sa på rådgivningen att jag ska ta en dag som den kommer och vänner och bekanta måste förstå om det är så att jag inte har fått sovit så orkar jag inte med någon aktivitet...

Men det är jobbigt ändå, man vill ju kunna göra upp lite planer, men det är bara att ta en dag som den kommer...
Imorgon hade jag och mannen tänkt ta en kväll på tumis ut med god mat och så.... ska se nu hur det blir och på lördag skulle vi behöva åka iväg till Vasa på kalas till mannens syster, vem vet när det blir näst vi åker dit...
Men som sagt vi ska se vi ska se...:)



bild google

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 28

Åå te som är så gott! Köp ett ordentligt på påse med någon supergod smak, ha i lite socker och mjölk så är det som godis - nästan :D

2010-10-14 @ 15:24:26
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0