Onsdag

Inatt åkte min man iväg på kurs, jobbigt, det är faktiskt första gången vi är borta från varandra sen vi gifte oss, så det ska bli intressant och det är ju bra att vara borta från varandra ibland och snart har vi en bebis också!

Hade svårt att somna efter att han åkt, kunde knappt andas, lillen låg så himla obekvämt i magen så jag visste inte hur jag skulle göra, på höger sida kunde jag inte alls sova, fick så sjuk mage, så det var en konstig natt!

Mamma är på kommande hit snart, tänkte vi skulle åka till stan en sväng och kolla lite, är länge sen jag kommit mig ut och tänkte försöka idag och se hur det går!

Nej nu ska jag läsa bloggar och kolla facebook före jag börjar dagen på riktigt :)

Kommentarer
Postat av: Sara

ja, det var skönt att tona till håret :)



In på min blogg och gissa datum nu ;)

Kram

2010-10-20 @ 10:16:52
URL: http://zarat.blogg.se/
Postat av: Becca-Mamma till Ellen

Hoppas dagarna går fort tills mannen din är hemma igen :) Skönt att du har din mamma där under tiden. Kram

2010-10-20 @ 10:49:36
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: Elinor

Halloj!



Jodå serru, det verkar som om den har gjort det äntligen! Men nu har det hänt ngt, den har helt plötsligt blivit väääääldigt lugn. Rör sig knappt... Igår var den stilla hela dagen... bara små små buffar liksom... Så jag var helt säker på att den skulle dra igång ordentligt på natten, men icke! Den var helt kolugn inatt också.. så imorse blev jag lite orolig å buffade på den, jovisst får jag buffar tillbaka.. Så lever gör den, men den har väl fått lite lite med plats nu!



Jag lyckades ju vända på min själv tror jag... jag väckte den liksom på kvällen så att den fick komma igång då istället, du kan ju alltid testa det! :) Jag buffade på den och dra iskallt vatten... jäklar vad den drog igång då! :D Sen vart d lugnt på natten!



Nä, det är ju inte långt kvar säger dom, jag har inte riktigt fattat det själv tror jag... även fast jag längtar ihjäl mig!



Visst är det jobbigt att vara ifrån männen! Herregud man saknar ihjäl sig! Nu får inte min man åka iväg någonstans (dom ville skicka iväg honom till sthlm, men han sa nej då.. det är lite väl långt nu ifall att det drar igång här hemma...)! Hur länge ska din man vara borta?



Klappa om magen! Stor kram!

2010-10-20 @ 11:48:38
URL: http://redishfox.blogg.se/
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Får hoppas att tiden går fort och att han är hemma snart igen =)

2010-10-20 @ 16:10:49
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: Linda

Ja jag är också ensam...och inte nog med det. utelampan var trasig när jag kom hem :( Läbbigt!!



Jaaa..jisses jag är skit nervös! snart förlossning..ghaaaa.....

2010-10-20 @ 18:55:19
URL: http://iampregnant.blogg.se/
Postat av: teddy

Hejsan vännen.

Ush jag vet hur det är när mannen åker iväg så där, men det är nyttigt att sakna.

Min var borta mycket på kurs under förra året och fram tills denna sommar. Skitjobbigt.



Jag har överklagat ang. hp annars är det tidningen som gäller.



Min klämmer också åt något konstigt ställe så det är svårt att andas....



Sov gott inatt.



kram kram

2010-10-20 @ 19:42:51
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Malin

Halloj! Hur går det utan mannen? Man är verkligen en vanemänniska så det kan vara svårt att vara själv i bland.

Hittade du något kul med mamma?

Kram

2010-10-20 @ 21:57:25
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0