Mindre rum?

Det sägs ju att bebisen har mycket mindre rum i livmodern efter vecka 32, jag skulle inte tro det måste jag säga...:P det är inte alls mindre rum, iaf inte för vår breakdanceare...

Vilken natt det har varit och sjukt tar det också när hon har hållit på på samma ställe så man är allt sjuk där.... ska bli intressant nästa vecka när vi ska på ultra hur stor hon är och hur hon ligger...
för fastän hon alltid har haft huvudet ner på ultran och vid rådgivningen, så tror jag inte ett skrutt på att hon har intagit den positionen för gott....
Igår när hon hickade så kändes det som om hon skulle ha suttit...

Så det blir minsann intressant att se hur hon kommer lämna...:P

Men rum för att snurra och ha sig finns nog ännu, vad det än står om vecka 32!

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 30

Ja, visst är det extra hårt att vara sjuk när man är gravid - allt blir liksom lite extra jobbigt :) Jag har fortfarande inte kännt av någon hicka från vår lilla i magen, när gjorde du det första gången? :)

2010-10-26 @ 13:24:20
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Malin

Aj min känner jag har mindre plats för det känns verkligen när hon rör sig. I går kväll höll hon på som bara den och gärna långt ut på sidan. Börjar bli kväll så nu börjar hon vakna till igen =)



Kram

2010-10-26 @ 20:41:18
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0