Måndag

Här är man vaken, ingen sovmorgon idag inte och det märks att man visste man skulle upp nu på morgnen, för jag har sovit oroligt hela natten :S
Och det bara för att jag ska via jobbet, men det är troligtvis den sista gången nu, för nu ska jag visa de resterande kunderna... så vi ska se då!

Har inte en anining om hur länge jag kommer sitta där, men det återstår att se!

Så nå mycket mer än så står inte på agendan idag, tror det kommer räcka alldeles utmärkt åt mig!

Vad startar ni veckan med?

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 27

Ja det är jättesvårt! Speciellt när sambon inte är lika mycket städfreak som en själv :) Lycka till på jobbet, hoppas att du blir klar med allt så du kan vila och fixa inför bebisens ankomst resten av graviditeten :)

2010-10-04 @ 11:55:01
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: teddy

Skönt att det gick fint på jobbet - så det blir inget mer för dig innan bäbben kommer???

Hoppas du fick en ordentlig vila hemma sedan.



Trevlig kväll.

kram ifrån mig

2010-10-04 @ 19:34:35
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0