Lördagkväll och natten!

Igår kväll var vi till goda vänner i Nykarleby, länge sen vi har träffats så vi hade mycket att ta igen :)
Men skoj var det, blev en hel del snackat om förlossning och bb :)

Igår nämnde jag också ordet sömn och i en bra bemärkelse, men man skulle behöva sluta med att säga att man sover bra, för det straffar sig alltid... som inatt, då fick jag redan mitt straff!
Under gårkvällen hade jag haft lite benvärk, när vi kom hem satt jag med benet högt uppe och det gick om, kröp i säng vid två och vaknade vid halv sex med världens benvärk och lite halsbränna...
Var sur butter och inåtvänd när jag vaknade med sådan benvärk, tyckte lite synd om mannen där ett tag...
Lade mig ner på soffan med benet i högläge över en timme, men jag var ju så himla trött också...

Så natten har inte varit bra och inte har den innehållit några många timmars sömn heller för den delen... tur att det är söndag idag och inget inplanerat förutom då att slappa och sova...:)


Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Uscha då, jobbigt att du sover så dåligt. Hoppas det blir bättre snart!

Har två f.d arbetskollegor som kommer från Nykarleby så det namnet känner jag igen :)



Hoppas du har haft en bra och lugn söndag nu!

Kram kram

2010-10-24 @ 17:39:35
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0