Lördag

Vilket deprimerande väder det är idag, mulet och lite halv duggregn...:(
Skulle kunna skina sol, för jag är på nå sätt på bra humör, vet inte om det beror på god sömn eller vad det är, men allt är toppen :)

Idag ska jag hänga upp de sista kläderna i bebisskåpet, sen får ni bild :)
Annars är det inte mycket på tapeten, ikväll kommer goda vänner hit och kanske man skulle orka vara upp och se på filmen PS I love you som kommer från fyran, har nog sett den förr, men den är så bra...
Vet dock inte hur bra det är att se den med alla graviditetshormoner i kroppen, det vore kanske skäl att hoppa över den :P

Nu först kaffe, jo, jag vet att jag borde kanske hoppa över den med tanke på halsbrännan, men det är ju bara en kopp på morgonen...:P men ännu strå jag ut med halsbrännan, sen när jag inte står ut längre då ryker nog kaffekoppen :)

Hoppas ni har en bra dag :)


Bjuder på en bild en månad innan graviditeten, glöm ansiktet men kolla in hur himla smal man var!


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 28

haha ja vist är det läskigt att se bilder på sig själv innan bebiskilona! Man känner sig som en helt annan människa och kan inte riktigt minnas hur det var att vara så smal :P



Jag håller helt med dig angående bröstpump. Dessutom kostar de ganska mycket, så det känns jättedumt att köpa en ifall man inte behöver det. Eller behöver alla det? Frågan är ju för om man ens får mjölk, som du säger.. Hmm :)

2010-10-09 @ 11:04:51
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Ja, det är svårt det där och som sagt en riktig djungel. Jag satsar nog på att köpa merparten i stl.56 men sedan gardera sig med en del i stl.50, tror jag iaf :) Känns som att 56 kan dom ha även om det är lite stort om inte annat växer dom i dem. Men känns tråkigt om man köpt massor i stl.50 och sen föder man ut en stor klumpis som inte kan ha det alls, hihi :)



Men som sagt, det är SVÅRT!



Hoppas din lördag blir bra! Ser framemot bilder på bebisgarderoben sedan :)

2010-10-09 @ 12:07:19
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

Ja det här med kläder är sannerligen varken lätt eller roligt just nu!

Jag hoppas med att man snabbt går ner gravidkilona sen, iaf dom flesta...

2010-10-09 @ 13:12:59
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad tyckte du om filmen?

2010-10-09 @ 23:05:15
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0