Lördag och Söndag

Igår gjorde jag något som jag inte gjort på kanske 5 år måste det nästan vara...
Jag var på en innebandymatch med mannen, kan ni tänka er?
Men roligt var det, men det var inte så bra åt mina höfter att sitta på en hård bänk :S tänkte gå av på halva efter att ha suttit 30 minuter...
Men det gick bra till slut ändå :)

Sen på kvällen kom goda vänner hit och det är alltid lika trevligt :)
Spelade pidro där mot slutet, vi tjejer skulle ta revanch från midsommaren och vinna igen, men denna gång vann killarna, så nu är det lika :P
Vi sa vi måste ta det igen på nyår, få se hur det blir med den saken :P Det återstår att se!

Filmen jag skulle titta så blev inbandad här hos oss, så den har jag att se nu i veckan :)
Såg ni den?

Natten har varit mindre bra, tösen i magen är nog i det vildaste laget precis hela tiden, det är inte många timmar hon är lugn per dag måste jag säga, det är runt och runt och sparka hit och dit mest hela tiden...
Nu har hon även börjat vara så långt ner så det känns obehagligt...
Inatt trodde jag hon skulle komma därifrån, så lågt ner höll hon på!
Så det blir minst sagt intressant att se hur hon är utanför magen, månne hon fortsätter på samma vilda vis? Då blir det nog mycket jobb för mamma och pappa och speciellt mamma om nätterna :P
Men det visar sig och vi tar det som det kommer sen :)

Nu ska jag försöka få upp mina ögon och ta itu med lite bloggar :)

Hoppas ni har en bra söndag!



Bild från min möhippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0