Fredag :)

åååh vad skönt att det är fredag idag :)
Men det finns ju så klart ett minus med detta och det är ju att marken är vit av snö och det kommer ner mera...:S men som tur är det plus och det kanske smälter bort snabbt!

Men så ska vi ju också vara postivia och då är det att det är ny graviditetsvecka på G idag :)
Samt att jag har fått sova något sånär inatt :)
Och sist men inte minst jag och mannen ska ut och äta ikväll :)

Sitter som bäst med en kaffekopp, ja, jag skulle inte behöva göra det för halsbrännans skull, men jag drack inget igår så idag behöver jag få göra det :)

Vad gör ni en fredag som denna?

Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Ja, testa! :-)



Trevlig helg!

2010-10-15 @ 10:58:37
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Malin

Va? Får ni mera snö, galet ju!

Vad härligt att gå ut och äta, hoppas det blir något smaskigt =P

2010-10-15 @ 12:13:00
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0