Fredag

Jag tycker jag skriver fredag varje dag i bloggen, det går så himla fort!

Kunde inte somna om efter att mannen åkt till jobbet, stackaren han är riktigt förkyld och måste åka iväg till jobbet :(
Hoppas han kryar på sig snabbt och att jag slipper undan...

Igår bakade jag/vi (mamma och jag) bröd, så nu till frukost har jag ätit hembakat bröd och nams vad det var gott :)
Nu ska jag snart sätta upp kaffet och sen bara slappa och ta igen mig på bloggarna, har inte läst så himla flititgt de senaste två dagarna när jag haft mamma här, men nu ska jag ta igen det!

Sen ska jag bädda i vaggan hade jag tänkt :)



Kommentarer
Postat av: Malin

Vad gott det ser ut, har du lust att lägga ut receptet?

2010-10-22 @ 15:18:18
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0